لایه برداری پوست چیست؟

به عبارت ساده ، لایه برداری از پوست ، پوست های قدیمی را پاک می کند و باعث احیاء پوست جدید می شود. پوست تازه تر روشن تر ، نرم تر و یکدست تر می شود. برای این کار ، لایه بردارها قدرت اسیدها یا مواد شیمیایی طبیعی به دست آمده را جذب می کنند و مواد مختلفی با نگرانی های مختلف مبارزه می کنند. قدرت آنها با توجه به انواع مختلف پوست می تواند به سمت بالا یا پایین ری شود ، بنابراین در واقع لایه برداری برای همه و هر نگرانی وجود دارد. آنها همچنین یکی از مقرون به صرفه ترین و موثرترین روش ها برای بهبود چشمگیر پوست شما هستند.

چطورکار می کنند؟

پوست ما به طور طبیعی هر 28 روز یکبار جایگزین می شود ، اما این روند با افزایش سن کند می شود. اسیدهای طبیعی که در لایه برداری به دست می آیند ، به تقویت این فرایند کمک می کنند. برخی از اسیدها - که به عنوان AHA شناخته می شوند - از بیرون به محل کار می روند و به از بین بردن سلولهای مرده پوست که پوست ما را لکه دار می کند ، فوراً روشن تر ، سفت و آبرسان می شود. اسیدهای دیگر - BHAs - به عمق پوست نفوذ می کنند و از داخل به بیرون کار می کنند ، روغن و احتقان را که باعث ایجاد آکنه و جوش های سر سیاه می شوند ، تجزیه می کنند.

نتیجه چیست؟

پوست های مختلف نگرانی های مختلفی را درمان می کنند - از جمله آکنه ، خطوط ریز و چین و چروک ، بافت ، تن ، آسیب آفتاب ، رنگدانه و حتی ترساندن. لایه برداری وجود دارد که برای بلند کردن و درخشش فوری فوق العاده است ، و سایر مواردی که به مرور زمان برای برطرف کردن نگرانی های عمیق و مداوم کار می کنند. به هر صورت ، حفظ برنامه لایه برداری فواید ضد پیری بسیاری برای پوست شما دارد. در حقیقت ، شما آن را در فرایندی از نوسازی سلول می کنید ، این یعنی پوستی نرم تر ، روشن تر و جوان تر.


توضیحات بهداشتی پوست ,لایه ,برداری ,نگرانی ,روشن ,طبیعی ,لایه برداری ,وجود دارد ,برداری پوست منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تعمیرات گاز و تعمیرات هود آشپزخانه وب ایران جدیدترین اخبار و اطلاعات برنامه نویسی و سئو جریان فروشگاه اینترنتی شاخص همیشه آنلاین گنج رنج روزنامه شرق